PARTNERZY

Koncepcje sprzedaży Globecall są nie tylko indywidualne, ale także zorientowane na cel
Lubimy opisywać nasze usługi używając obrazu garnituru szytego na miarę - spersonalizowanego, idealnie skrojonego i nieskazitelnego w swoich rezultatach. Dla Ciebie jednak nasza współpraca będzie początkowo bardziej przypominać wizytę w wysokiej klasy biurze podróży, gdzie główne pytanie na początku brzmi: dokąd chcesz się udać?
Czy Twoim celem jest długoterminowe zintegrowane rozwiązanie optymalizujące procesy klienta? Nie ma problemu: wspólnie z Tobą realizujemy również duże i długoterminowe projekty przychodzące i wychodzące, od ustalania terminów spotkań i koncepcji sprzedaży krzyżowej po pozyskiwanie nowych klientów w sektorze B2B.
A może jesteś bardziej spontanicznym klientem i interesują Cię krótkoterminowe, pilne działania o dużym wpływie? Nie stronimy od szybko zaplanowanych projektów angażowania klientów, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz dobrze zorganizowanemu i przeszkolonemu zespołowi możemy szybko i niezawodnie osiągnąć zamierzony cel.
Bez względu na to, co masz na myśli: wspólnie z Tobą określamy cele projektu, dowiadujemy się, jakie są Twoje potrzeby i opracowujemy koncepcje dostosowane do Twoich życzeń. Wiemy, jakie pytania należy zadać.




DZIAŁANIA SZKOLENIOWE I KWALIFIKACYJNE DLA PRACOWNIKÓW I TRENERÓW
W Globecall przywiązujemy dużą wagę do dobrze zaprojektowanego i zsynchronizowanego programu szkoleniowego dla wszystkich naszych pracowników. Niezależnie od ich kwalifikacji i wcześniejszego doświadczenia zawodowego. Jest on precyzyjnie dostosowany do ich indywidualnych potrzeb. Ponadto kilka razy w roku wspieramy nasz zespół zarządzający programami szkoleniowymi i coachingowymi z zewnętrznymi konsultantami i trenerami.
Nasi specjaliści ds. obsługi klienta są szkoleni "ramię w ramię" w regularnych trzymiesięcznych odstępach. Ponadto wszyscy pracownicy przechodzą co najmniej cztery sesje szkoleniowe (odświeżające) rocznie. Niezależnie od tych standardów, nasi trenerzy, liderzy zespołów i trenerzy sprzedaży opracowują sekwencje coachingu eventowego. Zapewniamy jakość wywiadów poprzez ciągłe monitorowanie przebiegu i nagrywania wywiadów oraz poprzez wdrożenie skutecznej, ustandaryzowanej weryfikacji plików głosowych.
zastosowaniu naszych strategii sprzedaży


Ukierunkowane procedury selekcji i rozwoju personelu odgrywają kluczową rolę w sukcesie firmy. Dlatego też Xact opiera się na własnych standardach szkoleniowych. Wszyscy trzej nasi wykwalifikowani trenerzy mają wieloletnie doświadczenie w szkoleniach i coachingu w centrach obsługi telefonicznej. Stale aktualizując swoją wiedzę i ściśle współpracując z naszymi klientami, zapewniają naszym pracownikom profesjonalne szkolenia i rozwój w następujących obszarach:
- Szkolenie produktowe
- Szkolenie sprzedażowe
- Szkolenie systemowe
- Coaching
- Szkolenie z komunikacji
Czy chcesz, aby ludzie na Twojej linii byli przez cały czas i aby dzwoniący zawsze czuli, że są w bezpiecznych rękach? Nasi pracownicy są dokładnie przeszkoleni, aby komunikować się z klientami w przyjazny, uważny i delikatny sposób. Dlatego z nami klienci trafiają we właściwe miejsce. Wiemy, jak słuchać. Ale wiemy też, jak sprzedawać. W Globecall sprzedaż wychodząca jest zawsze również inteligentną sprzedażą przychodzącą - poprzez ukierunkowaną sprzedaż krzyżową i sprzedaż uzupełniającą.
Ponad 50 lat doświadczenia
posiada nasz zespół ekspertów.
Cross-selling / up-selling
Winback
Pozyskiwanie nowych klientów
Planowanie spotkań
Wychodzące

Kariera
wynagrodzenie, które odzwierciedla
Twoje zaangażowanie i osiągnięcia.